پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228166
واکنش سايت عربستاني به قرعه مقابل پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1396/03/17 09:11:41
نمایش : 1677
سايت العاجل عربستان بعد از مشخص شدن قرعه الاهلي از اين تيتر استفاده کرد" الاهلي در بحران" و در ادامه نوشت: "الاهلي در حالي در مرحله گروهي قطر را به عنوان ميزبان خود برابر نماينده‌هاي ايران انتخاب کرد که اين روزها رابطه سياسي قطر و عربستان تنش آميز شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قرعه‌کشي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، در کوالالامپور مالزي برگزار شد و هشت تيم راه يافته به اين مرحله حريفانشان را شناختند.  بر اساس قرعه‌کشي صورت گرفته تيم فوتبال پرسپوليس بايد برابر الاهلي عربستان به ميدان برود.

سايت العاجل عربستان بعد از مشخص شدن قرعه الاهلي از اين تيتر استفاده کرد" الاهلي در بحران" و در ادامه نوشت: "الاهلي در حالي در مرحله گروهي قطر را به عنوان ميزبان خود برابر نماينده‌هاي ايران انتخاب کرد که اين روزها رابطه سياسي قطر و عربستان تنش آميز شده است و بايد ديد که سران الاهلي در ادامه چه تصميمي براي انتخاب ميزبان خود برابر نماينده ايران خواهند داشت".

البته اين باشگاه عربستاني روز گذشته قرارداد خود با اسپانسر قطري‌اش لغو کرد.

ايسنا
 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html